Apex Legends : رویداد Unshackled از فردا شروع می شود

Apex Legends : رویداد Unshackled از فردا شروع می شود

رویداد Hot off of Warriors Collection ، رویداد Unshackled جدید Apex Legends از فردا آغاز می شود. همراه با 40 لوازم آرایشی مضمون و دو آهنگ جدید چالش هفتگی، شاهد بازگشت حالت زمان محدود Flashpoint است. تریلر زیر را تماشا کنید تا برخی از لوازم آرایشی را در عمل ببینید.

 

 Flashpoint که در Olympus برگزار می شود، تمام موارد شفابخش را حذف می کند و مناطق درمانی بزرگی را اضافه می کند. در داخل بمانید تا شفا پیدا کنید، اما ممکن است مجبور شوید در این فرآیند با تیم های دیگر مبارزه کنید. لوازم آرایشی جدید شامل پوسته‌های Legendary برای Crypto، Pathfinder، Wraith و Valkyrie به همراه پوسته‌های CAR SMG، Hemlok، Peacekeeper  و Rampage است.

 

در مورد مسیرهای چالش، اولین مورد از 19 تا 26 آوریل در دسترس است و دارای Epic Charm، Seer Skin و Re-45 Skin به همراه نشان منحصر به فرد است. از 26 آوریل تا 3 مه، آهنگ دوم با پک Rare Apex Pack، Unshackled Pack، Unique Badge و Holospray با Boxing Nessie در دسترس است.

 

Apex Legends  در حال حاضر برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S،  Nintendo Switch و PC در دسترس است. همچنین دارای یک نسخه موبایل است که به طور کامل در تابستان امسال راه اندازی می شود.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Apex Legends : رویداد Unshackled از فردا شروع می شود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/732b

خبرنامه بازی ها

گالری